В поліції назвали вісім найпоширеніших ознак вживання наркотиків підлітками

 Джерело

КИЇВ. 23 лютого. УНН. Серед найпоширеніших ознак, які можуть вказувати на вживання наркотиків підлітком, дивні, нелогічні розмови, нетипові для дитини висловлювання та без емоційність, млявість, депресія або стан переляку. Про це УНН повідомляє з посиланням на пресслужбу Департаменту боротьби з наркозлочинністю Національної поліції України.

Цитата:

“Дитина стала тривожною, різко змінює настрій і поведінку – це сигнал для батьків! За статистикою, перше “знайомство” з наркотиками відбувається саме у підлітковому віці”, – йдеться в повідомленні.

Деталі

Так, найпоширеніші ознаки, які можуть вказувати на вживання наркотиків:

• Почервоніння білків, розширені зіниці, зміна кольору шкіри (блідність).
• Незв’язна та нечітка мова.
• Погана координація рухів.
• Дивні, нелогічні розмови, нетипові для дитини висловлювання.
• Галюцинації.
• Невмотивована веселість, гіперактивність, стан підвищеної ейфорії.
• Без емоційність, млявість, депресія або стан переляку.
• Емоційні стани перемежовуються: наприклад, гнів і крик змінюється веселістю.

“Помітили таке – поговоріть з дитиною. Звичайна неупереджена розмова допоможе зрозуміти стан дитини та дійсні причини такої поведінки”, – радять в поліції.

Також наголошують, що неможна намагатися з’ясовувати стосунки і ні в якому разі не сварити.

“Спокійно з’ясуйте усі обставини та причини, а також подальший план спільних дій. Дайте дитині зрозуміти, що ви допоможете і підтримаєте”, – зазначається в повідомленні.

Доповнення

У Рівному 16-річного хлопця хотіли довести до самогубства.

У ліцеї у Боярці, що неподалік від Києва, 16 лютого дві семикласниці отруїлися препаратом “Дротаверин”, одна дівчинка загинула, інша — госпіталізована.

Пізніше у прокуратурі повідомили, що дві учениці “побачили в одній із соцмереж відео із закликом випити 40 таблеток медичного препарату і вирішили спробувати”, що в результаті і привело до трагедії.

Розпочато кримінальне провадження за фактом доведення дівчат до самогубства.

Варто зазначити, наступного ж дня після інціденту стало відомо, що в Умані на Черкащині в школі дві восьмикласниці наковталися пігулок та потрапили до лікарні.

Схожі повідомлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *