Остап Дроздов назвав причину звільнення з телеканалу, власником якого став “слуга” Ковальов

 Джерело

Український журналіст Остап Дроздов коментуючи своє звільнення з “4 телеканалу”, розповів про нові редакційні вимоги від нових власників медіаресурсу.

Про це він розповів в ефірі “Прямого”.

За його словами нові власники телеканалу запровадили гуманітарну доктрину, яка не передбачувала жорсткої позиції щодо висвітлення влади.

Загалом те що я озвучив повністю лягає в так звану гуманітарну доктрину Офісу Президента. Насправді дуже дивно було б думати, що ЗМІ, яке стала їхньою власністю, буде яким чином випадати чи висвітлювати іншу риторику. В моєму випадку моя риторика була сприйнята дуже критично, можливо для когось занадто критично, надто гостро щодо влади. Тому я абсолютно ніяк через свою  не угідність не вписувався в нову доктрину, яку вже в принципі впроваджував і минулого року Офіс Президента. Я б назвав її одним словом “м’якою малоросізацією”.


Остап Дроздов

Відповідаючи на питання про табу на обговорення деяких спікерів, журналіст відповів, що такого немає, принаймні поки що.

Насправді немає списку спікерів яких треба хвалити або засуджувати це те що я люблю каву на обліку вав на своїй Facebook сторінці це є такі параметри за якими буде працювати офіс президента не лише по цьому телеканалу, а й по всьому своєму медіахолдинг який перебуває зараз на етапі становлення і фактично цими параметрами будуть здаватися вся редакційна політика упровадження змін.


Остап Дроздов

Нагадаємо, що експерти “Європейського інституту” наголошують, що останнім часом збільшився тиск на журналістів, які висвітлюють не лише приємні події для влади. Їм перешкоджають знімати матеріали, позбавляють акредитації або ставлять ультиматуми щодо гостей. Однак президент України Володимир Зеленський жодним чином не реагує на такі дії, а навпаки, виправдовує такі порушення свободи слова.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *