Нацрада анулювала телевізійні ліцензії каналів Ахметова

Джерело

Національна Рада України з телебачення і радіомовлення анулювала ліцензії національних телеканалів “Україна”, “Україна24”, НЛО.TV, Футбол 1/2/3, Індиго tv, ДОНБАС, які належать холдингу “Медіа Група Україна” (МГУ) бізнесмена Ріната Ахметова.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на трансляцію засідання Нацради.

Нацрада анулювала також Ліцензії регіональних ТРК: ТВ-5 (Запоріжжя) і Маріупольського телеканалу “СІГМА”, який нещодавно був перереєстрований в Кам’янець-Подільську.

Нагадаємо, 11 липня стало відомо, що Ахметов вирішив вийти з Медіабізнесу. РБК-Україна намагалося з’ясувати, що буде з його каналами.

Відмова від Медіабізнесу дозволить Ахметову уникнути потрапляння до реєстру олігархів.

Зазначимо, що всі активи залишаються у власності “Медіа Групи Україна”. Йдеться про техніку та інше обладнання, бібліотеку, інтелектуальні права та права на бренди, в тому числі – “Україна”, “Україна 24”, “сьогодні”.

Схожі повідомлення